Dofinansowanie usuwania azbestu
Starostwo Powiatowe w Białobrzegach informuje: Planowana wymiana pokrycia dachu związana z usunięciem eternitu zawierającego materiały szkodliwe dla zdrowia lub środowiska tzw. azbestu wymaga zgłoszenia wynikającego z § 6-8 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest. Zgłoszenie powinno zawierać min. , mapę zasadniczą zawierającą zinwentaryzowane budynki.
Pliki do pobrania
- Wniosek docx, 18.53 KB, 27.06.2019
- Wymiana w gospodarstwach rolnych pokryć dachowych wykonanych z materiałów zawierających azbest - ARiMR pdf, 572.63 KB, 19.09.2022
- Zgłoszenie do GMINY odpadów zawierających azbest, które powstaną w wyniku realizacji przedsięwzięcia „Wymiana pokryć dachowych z materiałów zawierających azbest na budynkach służących do produkcji rolniczej” , celem ich odbioru i utylizacji pdf, 335.76 KB, 26.10.2022