Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Miasta i Gminy w Białobrzegach obsługuje dokumenty elektroniczne i dostępna jest na platformie ePUAP.
ADRES SKRYTKI ESP URZĘDU MIASTA I GMINY:
/94bu18agpg/skrytka
ADRESY SKRYEK ESP JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
- Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Białobrzegach Zakład Budżetowy (/ZWIKBialobrzegi/SkrytkaESP)
- Publiczne Gimnazjum im. Jana Kochanowskiego (/PGBIALOBRZEGI/SkrytkaESP)
- Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. KEN w Białobrzegach (/pspken/SkrytkaESP)
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Suchej (/PSPSUCHA/SkrytkaESP)
- Publiczne Przedszkole Nr 1 im. Jasia i Małgosi w Białobrzegach (/przedszkolenr1bgi/SkrytkaESP)
- Publiczne Przedszkole Nr 2 im. Kubusia Puchatka (/PPNR2BGI/SkrytkaESP)
- Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej (/mgops26800/skrytka)
- Zakład Usług Komunalnych w Białobrzegach (/ZUKBialobrzegi/SkrytkaESP)
- Publiczny Żłobek "Krasnal" w Białobrzegach (/zlobekbialobrzegi/SkrytkaESP)
W celu skorzystania z Elektronicznej Skrzynki Podawczej niezbędne jest spełnienie następujących warunków:
- założenie indywidualnego (darmowego) konta
- oraz, w razie potrzeby podpisania składanego pisma, posiadanie profilu zaufanego lub certyfikatu kwalifikowanego.
Załatwienie spraw następuje poprzez elektroniczne formularze usług Urzędu Miasta i Gminy w Białobrzegach. Pozostałe instrukcje dotyczące obsługi platformy ePUAP w zakresie: zakładania konta, wysłania dokumentów, podpisywania itp. znajdują się w dziale Pomoc serwisu ePUAP.
Strona główna elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej znajduje się pod adresem:http://epuap.gov.pl
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu
1. Przekazanie dokumentu poprzez stronę Platformy Usług Administracji Publicznej - wypełnienie formularza bądź przesłanie podpisanego dokumentu.
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Sekretariatu na następujących nośnikach danych:
- pamięć masowa USB obsługiwana i wykrywana przez MS Windows 7
- płyta CD-RW, DVD-RW
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu (akceptowane struktury fizyczne i zakresy użytkowe)
1. Akceptowane formaty dokumentów elektronicznych:
- txt, doc, rtf, odt, pdf – dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne
- xls – arkusze kalkulacyjne
- gif, tif (tiff), jpg (jpeg) – dokumenty graficzne,
- zip, rar, arj – do zmniejszenia objętości dokumentów elektronicznych o dużych rozmiarach.
2. Dokumenty elektroniczne muszą być:
- podpisane bezpiecznym podpisem cyfrowym nadawcy weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu
- opatrzone zgodnymi z prawdą danymi osobowymi osoby składającej dokument,
- wolne od wszelkiego rodzaju wirusów komputerowych oraz innego szkodliwego oprogramowania
- odpowiadające zakresowi użytkowemu określonemu przez urząd w formie odpowiednich wzorów wymaganych do wszczęcia i załatwienia spraw – udostępnionych na stronie internetowej
Uwagi
Dokumenty elektroniczne niespełniające wszystkich wymagań określonych powyżej będą automatycznie odrzucane i pozostaną nie rozpatrzone. W takim wypadku nie będą podejmowane żadne czynności związane z informowaniem nadawcy takiego dokumentu elektronicznego. W przypadku braku kompletu dokumentów strona będzie wzywana do ich uzupełnienia.